Only for Men

Wat hebben we gedaan?

We mochten aan de slag met maar liefst 50 enthousiaste werknemers van Only for Men herenmode. Het doel? De online zichtbaarheid van deze experts in fashion en lifestyle vergroten. De engagement en het aantal online interacties moest omhoog. Tijdens de trainingen die wij gaven, hebben we de deelnemers van alle tools voorzien om dit te kunnen bereiken. En daar ging iedereen vol overgave mee aan de slag. Het was een feest om dit te doen!

Aan de slag

De groep die we mochten trainen was zeer gemêleerd. Van verkoopmedewerkers en mensen van het hoofdkantoor tot aan de oprichter van de herenmodeketen. Opgedeeld in 4 groepen hebben we ze gedurende 5 maanden klaargestoomd om hun doelen te bereiken. De deelnemers volgden trainingen en werkten daarnaast aan huiswerkopdrachten, zoals het updaten van hun LinkedIn-profiel, het creëren van uniformiteit en het schrijven van posts. Ook buiten de trainingen konden ze op onze begeleiding rekenen. In onze chatgroep kon iedereen namelijk terecht met vragen, maar ook voor het delen van behaalde successen. 

De verwachtingen overtroffen

Eerlijk is eerlijk: de toppers van Only for Men hebben onze verwachtingen flink overtroffen. De betrokkenheid van deze groep was van het begin af aan heel hoog. We kunnen dan ook wel stellen dat de vooraf gestelde doelen dubbel en dwars zijn behaald. De zichtbaarheid op de persoonlijke pagina’s is enorm gegroeid en dat geldt ook voor de engagement. Zo schreef eigenaar Arthur een post over het feit dat Only for Men een familiebedrijf is en plaatste daar een mooie foto van hem en zijn vader bij. Jeansspecialist Boy had veel succes met een van zijn posts, waarin hij zichzelf profileert als specialist en zijn kennis etaleert. Beide heren ontvingen veel likes en comments. We zien vaak dat het lastig is om het enthousiasme na de trainingen te blijven vasthouden. Bij deze groep was daar weinig van te zien. Na het afronden van de trainingen is een groot deel actief gebleven door regelmatig posts te plaatsen op hun persoonlijke pagina’s.

Verder met het ‘all-star team’

Na de behaalde successen heeft Only for Men besloten de samenwerking met ons te verlengen. Dit doen we met 11 van de 50 mensen die ook aan de eerste trainingen deel hebben genomen. Samen met hen gaan we eraan werken om online zichtbaar te blijven en de engagement hopelijk nog verder te verhogen. Let’s do this!

get in touch with us

Neem contact op met Germain

    * Required fields

    Ik ga akkoord met de Privacy voorwaarden *