LinkedIn Content Service

Online aanwezigheid door middel van content op LinkedIn is een must!

Interesse?

Wat houdt de Content Service in?

De LinkedIn Content Service is voor iedereen die online zichtbaar wil zijn of meer business uit LinkedIn wil halen en die daarbij ondersteund wil worden. Om een idee te geven van de mogelijkheden bieden wij drie mogelijke programma’s aan. Binnen de grenzen van deze programma’s worden individuele afspraken gemaakt, waardoor jij nog steeds op maat bediend kan worden.  Wij denken met je mee, adviseren je op ieder gebied en kunnen content voor jou creëren.

LinkedIn Content Service

Guidance

Schrijf zelf content, laat ons redigeren.


€300 p/m*

Interesse?
  • Contentkalender
  • 1-4 posts p/m
  • Redactie van content adhv korte input
  • Minimnaal 1 feedbackronde per post
  • 1 vast contactmoment p/m

Caring

Laat ons schrijven, maar houd de touwtjes in handen.


€500 p/m*

Interesse?
  • Contentkalender
  • 1-4 posts p/m
  • Schrijven van content adhv korte input
  • Minimaal 1 feedbackronde per post
  • Begeleiding in plaatsen van content
  • 1 vast contactmoment p/m
  • 1 vaste contentspecialist

Full Service

Wij bedenken en schrijven jouw content aan de hand van een interview.


€800 p/m*

Interesse?
  • Contentkalender
  • 2-4 posts p/m
  • Schrijven van content
  • Minimaal 1 feedbackronde per post
  • Plaatsen van content
  • 2 vaste contactmoment p/m
  • 1 vaste contentspecialist
  • 1 vaste Social Selling-specialist

* Prijzen zijn vanaf

Ons werk

Hoe gaan wij te werk?

Wij fungeren als een medewerker op afstand. Om de samenwerking efficiënt te laten verlopen werken we aan de hand van 5 stappen. De eerste stap is de kennismaking. Dan bepalen we welk programma het best bij je past. Daarna ontvang je een voorstel met een concrete invulling van de Content Service. Hierin maken wij inzichtelijk welke vaste en optionele services passend zijn. De vaste service bestaat bijvoorbeeld uit een vast aantal posts en contactmomenten. Een variabele service is bijvoorbeeld eenmalige ondersteuning bij het schieten van geschikt beeldmateriaal. Dan zijn we ready for take off! Na een maand evalueren we hoe de samenwerking verloopt.

Stap 1

Kennismaking

Stap 2

Type samenwerking

Stap 3

Service op maat

Stap 4

Take off

Stap 5

Evaluatie

get in touch with us

Neem contact op met Germain

    Ik ga akkoord met de privacyverklaring *